Nu är alla biljetter till föreställningarna slutsålda!
Vi släpper därför ett gäng extra biljetter till genrepet Söndagen den 26 mars kl 15:00.
De kostar 100:- styck, hör av dig till Immanuelskyrkan om du vill boka.

Vi kommer även skänka ett antal biljetter per föreställning till ekonomiskt utsatta människor i Jönköping – bland annat genom socialtjänsten.

”JAG ÄR visar berättelse om Jesus från Nasaret. Alla har sin egen bild av denna märkliga man som kristendomen kallar Gud. Förhoppningsvis väcker dramat nya tankar och idéer hos dem som kommer och tittar. Mest av allt önskar vi att få visa på budskapet som är meningsfullt och aktuellt även idag.”

Uppsättningen i Immanuelskyrkan 2023 är den fjärde – nu med ännu större ensamble, uppdaterade kostymer och anpassad scen. Manus är skrivet av Henrik Ydreborg och Gisela Sabel. Musiken, som har tongångar från flera musikstilar såsom klassisk, blues, världsmusik, jazz, folkmusik och rock, är komponerad av Maria Ydreborg.

Mer om Musikalen Jag är

Vi är mycket tacksamma till våra partners och sponsorer som gör det möjligt att sätta upp musikaler och ge biljetter till människor i Jönköping som annars inte hade haft möjlighet att se den. Tack till Erikshjälpen, Studieförbundet Bilda och Handelsbanken i Jönköping.

Kan ditt företag också sponsra? Läs mer om sponsormöjligheterna!

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]