Immanuel – vår tidning

immanuel_nr5-2021 osmalgsbild

Immanuel – vår tidning

Immanuel är ett magasin om ”Livet, tron och samhället” som Immanuelskyrkan ger ut en gång per år. Utöver magasinet görs ett samlat gudstjänstkalendarie. I både magasinet och gudstjänstkalendariet finns möjlighet för företag att annonsera och stödja Immanuelskyrkans verksamhet.

Här kan du ladda ner de senaste numren av vår tidning Immanuel som Pdf-filer. Tidningarna finns även att hämta i kyrkan om du vill ha tryckta exemplar. Vill du ha en tidning hemskickad med posten kan du kontakta expeditionen.

Det senaste numret av magasin Immanuel #5 har temat Svaghetens styrka med olika artiklar, texter och krönikor som belyser det på olika sätt.

Redaktion

Informationsutskottet är tillsammans med kyrkans anställda redaktion för magasinet och programbladet. Även andra skribenter skriver i magasinet. Kontakta någon av pastorerna om du har frågor, material eller idéer till tidningen eller programbladet.

Annonser: Hör av dig till expedition.
Prenumerationsavgift 120:-

Läs även Sändaren. Tidningen ser sig som organ för Equmeniakyrkan och står därtill samfundens gemensamma ungdomsrörelse, Equmenia, nära.