Immanuelskyrkan firar gudstjänster på söndagar.

Varje söndag kl. 11.00 är du välkommen till Immanuelskyrkan på gudstjänst. Gudstjänsten är vår huvudsamling under veckan. Under gudstjänsterna får du möjlighet att ta del av undervisning, lyssna till sång och musik, få förbön och mycket annat. I stort följer vi gudstjänstordningen som är framtagen inom Equmeniakyrkan.

Har du inte möjlighet att vara på plats i kyrkan på söndagarna finns möjlighet att ta del av den via andra medier.

Vi har spelat in några korta YouTube-klipp om gudstjänsten olika beståndsdelar. Kika gärna på dom, du finner dom under fliken Play.

Ni kan lyssna på inspelade predikningar via webben. Av rättighetsskäl kan vi bara lägga ut predikan, och inte musik och annat. Ljudfilerna ligger på Söndag hela veckan powered by CrossNet. Klicka här för att komma till Söndag hela veckan och ljudfilerna.

Välj det eller de sätt som passar dig bäst