Lokaler

Equmenia Immanuelskyrkan

Lokaler för stora och mindre grupper

Lokalen AlfaBeta på andra våningen är möblerad för sammanträden för upp till 25 personer och har tillgång till konferensutrustning så som TV/projektor, whiteboard. Här finns också en sittgrupp.

Vårt populära Allrum är delbart i två delar. Den delen som normalt används för konferenser rymmer ca 100 personer. Hela allrummet rymmer totalt upp till 200 personer beroende på möblering. Vi varierar möbleringen efter era önskemål.

Sporthallen

Sporthallen hyrs ut terminsvis i första hand. Lokalens mått på 10 x 24 meter gör den lämplig för innebandy, volleyboll och badminton m.m. Det finns två omklädningsrum med tillgång till duschar och bastu.

För bokning och mer information om sporthallen, kontakta:

Rolf Janalm, tel: 0707335324

Kyrksalen

Vår kyrksal rymmer upp till 400 personer och är utrustad med modern ljudanläggning, projektorer och modernt LED-ljus.