Musikalen Jag Är är inställd 2022 på grund av osäkerhet under rådande coronapandemi. Vi ser fram emot att kunna sätta upp föreställningen i samband med påsken 2023 och hoppas att du vill komma då!

Återköp av köpta biljetter

Biljetterna för 2022 kommer inte att gälla 2023. Om du vill får du gärna efterskänka biljettkostnaden och bidra till omkostnaderna för den planerade föreställningen. Annars har du möjlighet att återfå kostnaden för biljetter fram till påsken 2022.

Biljetter köpta på nortic.se

Om du köpt biljetter online på nortic.se kommer du att få ett mejl från Nortic AB där du kan välja mellan återbetalning eller att efterskänka biljettpriset.

Biljetter köpta i Immanuelskyrkan eller på Nya Musik

Fysiska biljetter återköps via Immanuelkyrkans expedition. Skicka ett mejl med namn, föreställning, biljettnummer, biljettyp (barn eller vuxen) samt kontonummer för återbetalning till expedition@immanuelskyrkan.com. I ämnesraden skriver du ”Återköp Jag Är”.