Vi har den stora glädjen att bjuda in till bibelskola i Immanuelskyrkan Jönköping, varje fredag 08:45-15:00.

Bibeln har ett budskap och ett tilltal till varje människa i varje tid. Därför vill vi genom Filippos bibelskola gå på upptäcktsfärd och skaffa oss fördjupad kunskap om vad som står i Bibeln. Vi vill tillämpa dess budskap i vår tid och i våra liv genom lärjungaskap och evangelisation.

Uppstart: 14 januari 2022

Lärare är bla Anders Linsmo, Daniel Wramhult & Lars-Bertil Florén.

Filippos bibelskola är ett samarbete mellan Immanuelskyrkan, Södra Vätterbygdens FolkhögskolaEqumeniakyrkan Region Öst. Bibelskolan är en folkhögskolekurs på kvartsfart (25%) under vårterminen 2022 och är till för alla; för deltidsarbetare, daglediga, och till dig som är mitt i livet och vill ta tid för att fördjupa dig i Bibeln.

Tryckfolder finns snart i Immanuelskyrkan. Mer information och anmälan finner du här.